Makkelijker kan bijna niet. Je geeft aan op welke dag(en) de hulp kan komen werken en op welk tijdstip. Nadat je dat hebt gedaan, zie je een handig overzicht van de dienstverleners die op het door jou gekozen moment beschikbaar zijn. In dit overzicht zie je allerlei info over de hulpen om de keuze zo makkelijk mogelijk te maken. Zo zie je beoordelingen van andere klanten, het uurtarief dat de hulpen hanteren (dit bepalen zij zelf), een introductie over wie ze zijn en de afstand tussen jouw huis en dat van de hulp. Je bepaalt zelf wat voor jou belangrijk is en maakt een selectie van de hulpen die jou aanspreken. Wanneer je boeking door één van hen wordt geaccepteerd, kan je contact met de schoonmaakster opnemen via de chatfunctie op het platform. Je kan dan vast de werkzaamheden bespreken en laten weten of er nog eventueel bijzonderheden zijn die van belang kunnen zijn. Daarna kan de hulp aan de slag! Wil je graag eerst nog een kennismaking inplannen? Bespreek dit dan ook gerust even met de hulp. We raden sowieso aan om de eerste keer thuis te zijn, zodat je nog even samen met de hulp door het huis kan lopen om alles te laten zien en nog te bespreken. Nadat het werk is gedaan, ontvang je maandelijks een factuur van ons. Deze voldoe je vervolgens via iDEAL of een automatische incasso; net wat jij het makkelijkst vindt.
